سه کشور دیدنی در قاره اروپا
 
درباره وبلاگ


پرشین گروپ ، برگزار کننده تورهای تفریحی و گردشگری در ترکیه
آخرین مطالب
پيوندها
  • بلکس آپ
  • برترین ها
  • بیتوته
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پرشین گروپ ، برگزار کننده تورهای تفریحی و گردشگری در ترکیه و آدرس persiangroup1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
مجله گردشگری پرشین
برگزارکننده جشن ها و گردهمایی های ایرانیان در ترکیه متخصص در برپایی دیسکوهای هفتگی در سراسر ترکیه تور کاپادوکیا ( اورگوپ ، گورمه ، بالن سواری ، سافاری) پکیج فول




سفر به مناطق مختلف دنیا بسیار لذت بخش است، در این میان سفر به اروپا می تواند تجربه ای متفاوت تر را برای شما ایجاد نماید، کشورهای اروپایی دارای فرهنگی متفاوت و طبیعتی بسیار زیبا هستند. در اروپای غربی تعداد کشور بیشتری وجود دارد و اقتصاد آن ها شکوفایی بیشتری را تجربه کرده است.در ادامه با وب سایت جاده های سبز همراه باشید تا شما را به سه کشور دیدنی در قاره اروپا ببریم و جاذبه های گردشگری آن ها را برای شمال معرفی کنیم.

جاذبه های گردشگری فرانسه

کاخ ورسای

در سال ۱۶۲۴ میلادی این قصرسلطنتی که در طول زمان تزییناتش به آن افزوده شد در خارج ازشهرپاریس ساخته شده است. این کاخ یادآوربه دار آویخته شدن ماری آنتوانت ملکه ی فرانسوی است که در طول انقلاب فرانسه انجام شد. تالار آیینه و باغ های زیبایش آن را در دنیا به شهرت رسانده است.

جزیره ی مونت سنت میشل

دورتر از ساحل نورماندی یک جزیره ی کوچک جزر و مدی به نام مونت سنت میشل قرار دارد. در نوک جزیره یککلیسای بندیکت نورمن به صورت سالم باقی مانده است. اطراف آن خیابان­ها و خانه هایی به سبک معماری شهرهای قرون وسطی طراحی شده است. از طریق یک گذرگاه در تور فرانسه می توانید به این جزیره سفر کنید.

تنگه ی جرج وردون Gorge du Verdon

یکی اززیباترین تنگه های رودخانه در اروپا این تنگه است که در جنوب شرقی فرانسه واقع شده است. ۷۰۰ متر عمق این تنگه است که بین کاستلان و ماسترس- سنت ماری قرار گرفته شده است. این تنگه به شما بهترین مناظر رودخانه ای را نشان می دهد.

قلعه ی چمبورد

پادشاه فرانکویس اول که در جنگل نزدیک قلعه به شکار مشغول بوده در سال ۱۵۱۹ میلادی دستور ساخت این قلعه را داده است. این قلعه دارای ۴۴۰ اتاق بوده و خود شاه در مجموع کمتر از ۴۰ روز در آن اقامت داشته است.

کاخ پاپ

یکی از بزرگترین و مهمترین بناهای اروپایی که با سبک معماری گوتیک قرون وسطی ساخته شده است این کاخ می باشد. دیوارهایی به ضخامت ۳ متر، برج های دیده بانی و دروازه های بالارو که از این کاخ به عنوان دژ نیز استفاده می کردند از ویژگی های آن می باشد.

برج ایفل

جاذبه های گردشگری یونان

بازار رمی

در اوایل مسیحیت این بازارساخته شد. این بازاربه وسیله ی ستون های بلندی احاطه شده که مغازه ها در فضای داخلی این ستون ها قرار داشتند.

تپه ی فیلوپاپوس

این تپه در ارتفاع ۱۴۷ متری واقع شده که از بالای آن می توان چشم انداز زیبایی به آکروپلیس و شهر دست یافت.

سازه ی آتن۲

۴۲۰ سال قبل از میلاد مسیح این سازه ساخته شد. آتنی ها برای پیروزی در جنگ در این سازه دعا می کردند. از اصلی ترین جاذبه های توریستی این شهر و یکی از باورنکردنی ترین مناطق آتن این سازه می باشد.

آنافیوتیکا

در آتن محله ای بسیار قدیمی و باستانی در پایین آکروپلیس و در شمال منطقه ی تاریخی پلاکا به نام آنافیوتیکا وجود دارد که پیشنهاد می کنم در زمان سفر از بازدید آن غافل نشوید. در دهه­ی ۱۹۵۰درجریان حفاری های باستانی بسیاری از خانه های آن خراب شدند ولی ازخانه های اصلی آن هنوز ۴۵عدد دیگر باقی مانده است.

کلیسا در یونان

جاذبه های گردشگری در مالزی

عمارت سلطان عبدالصمد

این عمارت در قسمت شرقی میدان مردکا با طراحی [AC Norman] در سال ۱۸۹۷میلادی ساخته شد و به عنوان یک نماد شهری متمایز که دراصل به عنوان دبیرخانه دراختیار دولت استعماری انگلستان قرار داشته است. امروزه این عمارت محل وزارت اطلاعات، ارتباطات و فرهنگ مالزی می باشد.

پارک سان وی لاگون

این پارک در خیابان پتالینگ جایا و با مساحتی به وسعت ۳۲۳۷۴۹ مترمربع و با هدف تفریحات و سرگرمی های بسیاری مانند: سرسره ی آبی مارپیچ، رودخانه ی مصنوعی، ساحل موج سواری شنی، کشتی دزدان دریایی با چرخش ۳۶۰ درجه ای و … ساخته شده است. ۵ ناحیه در این پارک وجود دارد:

  1. پارک آبی
  2. پارک هیجان
  3. پارک وحشت
  4. شهربازی
  5. باغ وحش

خیابان جالان آلور

در پشت خیابان بوکیت بینتانگ این خیابان واقع شده است و قلب فرهنگی غذاهای محلی کوالالامپور می باشد. این خیابان به صورت طویل طراحی شده و شما می توانید در این خیابان انواع رستوران های غذاهای دریایی چینیبا تهویه ی مطبوع هوا، ردیف هایی از غرفه های هاوکر ( دکه های فروش غذای خیابانی) که با عرض ۵ فوت در هر دو سمت با میز و صندلی­های پلاستیکی در پیاده روهای آن می باشد را مشاهده کنید.

بازار مرکزی

در سال ۱۹۲۸ میلادی این بازار ساخته شده و آن را با نام پاسار سنی [Pasar Seni] نیز میشناسند. ابتدا بازاری ساده بود که رفته رفته و در اوایل دهه ی ۱۹۸۰ میلادی به صنایع دستی تبدیل شد. اگر به دنبال کالا هایی ارزان قیمت نظیر پارچه های نقش دار، قلاب دوزی و مجسمه ها می گردید این بازار برای شما مناسب است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 9 اسفند 1397برچسب:گردشگری,ترکیه,مسافرت,تور,توریسم,کنسرت,استانبول,آلانیا,, :: 16:26 ::  نويسنده : یوناتان